Hoppa till innehåll

Tråd För Tips Om Ras, Klass Och Namn


Guggo

Rekommendera inlägg

Jag gjorde skjukt mycke lvl 1 - 10 gubbar typ nonstop sen bestämde jag mig för köra warrior.. jag kan säga att warrior är väldigt eoligt i lvl 20 - 45 typ sen blev det lite tråkigt hålde på lägga av med warrior i lvl 50- 58 tyckte de var så enomrt tråkigt men warrior är en bra klass om du vill äga i PVP :D

Är inte Rogue bäst i PvP?

 

Vad jag vill fråga är..

Jag tror jag vill vara någon healer.. Polarna säger att det alltid är brist på healers, men för många dps så jag tänkte men då är det säkert lätt att komma med i en grupp sen :D

Men dom säger också att det är healern alla skyller på om någon dör. Och jag hatar att ta på mig skulden så då kanske det inte är bra för mig att vara healer?

Sen är det också frågan om vilken ras och klass jag ska vara.. Har hört att humans har bra spirit.. vilket är rätt bra när man har mana?

Jag har hört att Priest är bästa healern. Men vissa säger att paladin är bästa healern nu och vissa shammy osv. så vilken är den bästa healern?

Öh nej, rogues blir oftast utägda i pvp

 

Skojjar du med mig?

 

Kan säga att det är INTE kul att få en rogue i röven i BG eller Arena.

Du, jag assrapar två rogues samtidigt (death knight, men ändå), majoriteten av alla rogues suger, så är det :u Var dock bra i TBC & vanilla

 

Då har du inte mött nån bra rogue, verkligen inte.

Har du? Vet inte riktigt om du har någon koll på PvP i Wotlk, men jag har spelat rogue i två år, och vet att rogues är ganska värdelösa i PvP jämfört med andra klasser

 

Ja.

 

Så du tycker inte heller att rogues är för pvp? /high-five

 

Nej, jag syftade på frågan "Har du?"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 217
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Hivee. Please. Sluta prata om PvP när du inte vet ett piss om det.

Du verkar vara ganska uppkäftig när det snackas om PvP, och just med den meningen svarar du, och snälla nån, jag vet antagligen mer om PvP här än någon, möjligtvis bortsett från pineapple, men jag är j*vla säker på att jag vet mer än vad du gör. Att försöka argumentera med förolämpningar är patetiskt, så sluta med det.

Har du ens en rogue? Du verkar komma med meningslöst skitsnack hela tiden utan att visa någon typ av erfarenhet i ingendera av de två aspekten i world of warcraft

Redigerat av Hivee
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mîhker

Hivee. Please. Sluta prata om PvP när du inte vet ett piss om det.

Du verkar vara ganska uppkäftig när det snackas om PvP, och just med den meningen svarar du, och snälla nån, jag vet antagligen mer om PvP här än någon, möjligtvis bortsett från pineapple, men jag är j*vla säker på att jag vet mer än vad du gör. Att försöka argumentera med förolämpningar är patetiskt, så sluta med det.

Har du ens en rogue? Du verkar komma med meningslöst skitsnack hela tiden utan att visa någon typ av erfarenhet i ingendera av de två aspekten i world of warcraft

 

Shoulder rating s3 men Blizzard fuckade sig och vi fick inte glad, och 2k på s4 som warlock. Clearade all t5 content, men sen disbandade guilden. Jag har en lvl 70 rogue med 15d /played som jag pvpade lite med i s4 för skojs skull. 1800 rating bara. Är mycket inaktiv nu pga. WOTLK.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hivee. Please. Sluta prata om PvP när du inte vet ett piss om det.

Du verkar vara ganska uppkäftig när det snackas om PvP, och just med den meningen svarar du, och snälla nån, jag vet antagligen mer om PvP här än någon, möjligtvis bortsett från pineapple, men jag är j*vla säker på att jag vet mer än vad du gör. Att försöka argumentera med förolämpningar är patetiskt, så sluta med det.

Har du ens en rogue? Du verkar komma med meningslöst skitsnack hela tiden utan att visa någon typ av erfarenhet i ingendera av de två aspekten i world of warcraft

 

Shoulder rating s3 men Blizzard fuckade sig och vi fick inte glad, och 2k på s4 som warlock. Clearade all t5 content, men sen disbandade guilden. Jag har en lvl 70 rogue med 15d /played som jag pvpade lite med i s4 för skojs skull. 1800 rating bara. Är mycket inaktiv nu pga. WOTLK.

 

Så du erkänner öppet att du inte själv vet ett skit om Wotlk pvp, men endå så tjafsar du med folk om det?

 

För att göra det klart för några: WotLk PvP är _ingenting_ som det var i BC. Allt är obalanserat skit och death knights äger i exakt alla combos och lägen

Redigerat av Hivee
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mîhker

Hivee. Please. Sluta prata om PvP när du inte vet ett piss om det.

Du verkar vara ganska uppkäftig när det snackas om PvP, och just med den meningen svarar du, och snälla nån, jag vet antagligen mer om PvP här än någon, möjligtvis bortsett från pineapple, men jag är j*vla säker på att jag vet mer än vad du gör. Att försöka argumentera med förolämpningar är patetiskt, så sluta med det.

Har du ens en rogue? Du verkar komma med meningslöst skitsnack hela tiden utan att visa någon typ av erfarenhet i ingendera av de två aspekten i world of warcraft

Shoulder rating s3 men Blizzard fuckade sig och vi fick inte glad, och 2k på s4 som warlock. Clearade all t5 content, men sen disbandade guilden. Jag har en lvl 70 rogue med 15d /played som jag pvpade lite med i s4 för skojs skull. 1800 rating bara. Är mycket inaktiv nu pga. WOTLK.

 

Så du erkänner öppet att du inte själv vet ett skit om Wotlk pvp, men endå så tjafsar du med folk om det?

 

För att göra det klart för några: WotLk PvP är _ingenting_ som det var i BC. Allt är obalanserat skit och death knights äger i exakt alla combos och lägen

 

Jag sade att jag var mycket inaktiv. Jag är på arena junkies varje dag och kör åtminstone 10 matcher i veckan. Och jag vet att det är fruktansvärt obalanserat just nu. Jag gjorde faktiskt en tråd om det.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skillade rogues är nästan det bästa som finns, rogues är inte bara grymma pga sina stuns, men det är ett bra hjälpmedel som dem behöver eftersom dem tål inte så mkt tbh, dem överlever med hjälp av sina cds och stuns, man kan precis inte säga att rogues bara är bra pga sina stuns, men stuns är en av deras bästa abilitys. Dessotum... Det finns inte DÅLIGA klasser I PvP, alla är grymma om man kör med rätt combo han har skills, dock så finns det dåliga speccs kanske men dåliga klasser, det är bara bullshit. Så sluta whina om dem olika klasserna är bra eller inte, för alla är bra om man kan spela som dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skillade rogues är nästan det bästa som finns, rogues är inte bara grymma pga sina stuns, men det är ett bra hjälpmedel som dem behöver eftersom dem tål inte så mkt tbh, dem överlever med hjälp av sina cds och stuns, man kan precis inte säga att rogues bara är bra pga sina stuns, men stuns är en av deras bästa abilitys. Dessotum... Det finns inte DÅLIGA klasser I PvP, alla är grymma om man kör med rätt combo han har skills, dock så finns det dåliga speccs kanske men dåliga klasser, det är bara bullshit. Så sluta whina om dem olika klasserna är bra eller inte, för alla är bra om man kan spela som dem.

Snack, det finns mindre bra classer och det finns bättre classer, grejen är att alla spelar olika och har olika syn på vad som är bra och dåligt, vad som avgör att en class är bra
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mîhker

Såhär. Rogues SUGER i pvp, dom är bra pga av sina stuns. Inget annat!

Du har motstridiga åsikter. Rogues suger INTE. Tvärtom.

 

Skillade rogues är nästan det bästa som finns, rogues är inte bara grymma pga sina stuns, men det är ett bra hjälpmedel som dem behöver eftersom dem tål inte så mkt tbh, dem överlever med hjälp av sina cds och stuns, man kan precis inte säga att rogues bara är bra pga sina stuns, men stuns är en av deras bästa abilitys. Dessotum... Det finns inte DÅLIGA klasser I PvP, alla är grymma om man kör med rätt combo han har skills, dock så finns det dåliga speccs kanske men dåliga klasser, det är bara bullshit. Så sluta whina om dem olika klasserna är bra eller inte, för alla är bra om man kan spela som dem.
Kan du då förklara varför det finns en warlock på 300 dks på 2k+ rating? Om alla ni som säger typ "alla klasser är bra om man kan spela dem ordentligt", ni har inte spelat warlock.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Systemet i PvP är enkelt, alla har en svaghet alla har en stark sida, alla speccar e olika och bra på olika sätt. Thats the shit!

 

Skillade rogues är nästan det bästa som finns, rogues är inte bara grymma pga sina stuns, men det är ett bra hjälpmedel som dem behöver eftersom dem tål inte så mkt tbh, dem överlever med hjälp av sina cds och stuns, man kan precis inte säga att rogues bara är bra pga sina stuns, men stuns är en av deras bästa abilitys. Dessotum... Det finns inte DÅLIGA klasser I PvP, alla är grymma om man kör med rätt combo han har skills, dock så finns det dåliga speccs kanske men dåliga klasser, det är bara bullshit. Så sluta whina om dem olika klasserna är bra eller inte, för alla är bra om man kan spela som dem.

Kan du då förklara varför det finns en warlock på 300 dks på 2k+ rating? Om alla ni som säger typ "alla klasser är bra om man kan spela dem ordentligt", ni har inte spelat warlock.

 

Vet du hur lätta Warlocks kan vara? med min Death Knight(blood) dödade jag en Affliction warlock hur enkelt som helst. Så säg inte att locks e Imba i PvP.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Systemet i PvP är enkelt, alla har en svaghet alla har en stark sida, alla speccar e olika och bra på olika sätt. Thats the shit!

 

Skillade rogues är nästan det bästa som finns, rogues är inte bara grymma pga sina stuns, men det är ett bra hjälpmedel som dem behöver eftersom dem tål inte så mkt tbh, dem överlever med hjälp av sina cds och stuns, man kan precis inte säga att rogues bara är bra pga sina stuns, men stuns är en av deras bästa abilitys. Dessotum... Det finns inte DÅLIGA klasser I PvP, alla är grymma om man kör med rätt combo han har skills, dock så finns det dåliga speccs kanske men dåliga klasser, det är bara bullshit. Så sluta whina om dem olika klasserna är bra eller inte, för alla är bra om man kan spela som dem.

Kan du då förklara varför det finns en warlock på 300 dks på 2k+ rating? Om alla ni som säger typ "alla klasser är bra om man kan spela dem ordentligt", ni har inte spelat warlock.

 

Vet du hur lätta Warlocks kan vara? med min Death Knight(blood) dödade jag en Affliction warlock hur enkelt som helst. Så säg inte att locks e Imba i PvP.

 

Äru dum, han sa just att warlocks suger, och att det bara finns en i 2k+ arena combos (tydligen :p)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...