Hoppa till innehåll

Grand Theft Auto Iv (new York)

Arices

Rekommendera inlägg

• Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Somsagt Verkar spelet bli bra... fråga inte varför men jag hatar Gta3 för jag tycker det ärväldit dålig spel känsla men VC och SA är mycket bätre...

Sen dom 2 storys spelen har jag knapt spelat så jag vet inte hur bra dom är..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vaddå tycker inte du att det blir roligare om det är bra grafik eller? det bidrar ju till spelupplevelsen precis som allt annat. grafiken är en av dom enda saker jag tkr verkligen behöver bli bättre på gtaspelen även om såklart alla möjligheterna man kommer få i fyran är otrligt roliga och bidrar till hur realistiskt spelet är.

Nej, det blir inte roligare. Spelupplevelsen ökar. Håller med om att gta-spelen inte har hållit så bra klass på grafiken, men det lär knappast vara något att oroa sig för nu. Det är en ny generation av spel. Orkar inte oroa mig för dålig grafik, den kommer att duga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst teoman

jag hoppas att det blir skotthål på människor och byggnader och bilar och sånt bara för på alla spelen jag har spelat så blir det aldrig skotthål på människor och sånt men hoppas det bli nytt hål för varje skot man skjuter tror ni attt det blir det??????

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vaddå tycker inte du att det blir roligare om det är bra grafik eller? det bidrar ju till spelupplevelsen precis som allt annat. grafiken är en av dom enda saker jag tkr verkligen behöver bli bättre på gtaspelen även om såklart alla möjligheterna man kommer få i fyran är otrligt roliga och bidrar till hur realistiskt spelet är.

jag oroar mig inte för grafiken, jag har sett trailern och hur bra grafik det är, och har läst på den sidan du la upp här innan att den kommer bli ännu bättre, jag hoppas mest på att Rockstar klarar att göra en lika grym story som i SA vilket kan bli svårare.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nja, personligen så tycker jag att Vice Citys story var bättre än San Andreas. Mer seriös med roligare karaktärer och bättre röstskådespelare. IV lär nog också få en toppenstory. Grejen är att man inte kommer att springa runt och göra uppdrag som en slav för olika arbetsutgivare, det kommer vara mer fritt. IV kommer garanterat att bli årets spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...