GangsterTwist Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Det finns snygga fjortisar även om du tar bort sminket, dom är bara sällsynta. :ng: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 Det finns snygga fjortisar även om du tar bort sminket, dom är bara sällsynta. :ng:Exakt! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 Det finns snygga fjortisar även om du tar bort sminket, dom är bara sällsynta. :ng:Exakt! ;) Det är då inte många. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 Det finns snygga fjortisar även om du tar bort sminket, dom är bara sällsynta. :ng: Exakt! ;) Det är då inte många. Därför de kallas sällsynta mannen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 Man blir så chockad när man ser en fjortis utan smink för de ser helt annorlunda ut. Och det brukar inte va en fin förändring:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 MEN VAD TROR NI MAN HAR SMINK FÖR DÅ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 (redigerat) för att va ful kanske? fan vet jag... Redigerat 21 Juli 2009 av hejhejhej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 för att va ful kanske? fan vet jag...Använder smink för att vara ful..? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 för att va ful kanske? fan vet jag... För att dölja små fläckar som finnar,leverfläckar eller dylikt som de skäms över. När de blir äldre lägger de på ett minimalt lager smink för att se fina ut, nuförtiden har de press på sig att ha smink typ. Äckliga är dom iallafall med sina foundationläppar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 (redigerat) Jag tycker inte att fjortisar är så himla märkvärdiga. Låt dom vara, det är samma med emos och typ punkare och bling bling rappare. det är som en stil.. ine jäkla fel på dom tycker jag själv. Det där var bra sagt. Varför skulle man inte få ha foundation läppar och mycket smink om man får ha kajal eller stora byxor?Jag undrar varför alla här har ett sånt stort hat mot fjortisar? Är alla här opopulära emo's som tyst sitter i ett hörn i skolan och tycker synd om sig själv och går sedan hem för ta ut sin hämnd på de som inte är emo på ett spel forum? Start flaming... Redigerat 21 Juli 2009 av xpliT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Jag tycker inte att fjortisar är så himla märkvärdiga. Låt dom vara, det är samma med emos och typ punkare och bling bling rappare. det är som en stil.. ine jäkla fel på dom tycker jag själv. Det där var bra sagt. Varför skulle man inte få ha foundation läppar och mycket smink om man får ha kajal eller stora byxor?Jag undrar varför alla här har ett sånt stort hat mot fjortisar? Är alla här opopulära emo's som tyst sitter i ett hörn i skolan och tycker synd om sig själv och går sedan hem för ta ut sin hämnd på de som inte är emo på ett spel forum? Start flaming... Håller med till viss del tycker helt klart "hata fjortis" grejen blivit överhypad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Jag tycker inte att fjortisar är så himla märkvärdiga. Låt dom vara, det är samma med emos och typ punkare och bling bling rappare. det är som en stil.. ine jäkla fel på dom tycker jag själv. Det där var bra sagt. Varför skulle man inte få ha foundation läppar och mycket smink om man får ha kajal eller stora byxor?Jag undrar varför alla här har ett sånt stort hat mot fjortisar? Är alla här opopulära emo's som tyst sitter i ett hörn i skolan och tycker synd om sig själv och går sedan hem för ta ut sin hämnd på de som inte är emo på ett spel forum? Start flaming... De får se ut hur fan dom vill men dom behöver inte gå runt och bete sig som retards överallt. Varför är man emo om man ogillar fjortisar? Och nej jag försöker inte ta ut någon hämnd på någon, jag anser bara att fjortisar är fula kaxiga små skit ungar som tror att dom är något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.