Shockwave Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 är pokemon spel kul? vilket är roligast? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Jag tycker Pokemon Sapphire just nu.men spelar iten det längre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Jag tycker Pokemon Sapphire just nu.men spelar iten det längre Jag tycker också det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 pokemon röd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 27 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 finns pokemon röd till GBA? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 jag tycker pokémon spelen är bra men de är för barnsliga för att spelas av en fullvuxen 13 åring Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Vegeto,Pokemon Röd finn sitne till GBA.Men det ska komma Pokemon Fire Red till GBA.Och det är Pokemon röd fast dem ahr gjort bättre grafik,man kan fånga alla legendariska pokemon t ex. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 inte alla man kan fånga deyox lugia ho-oh unown och inga fler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 finns det inga fler legendariska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sw-Johan Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 jo enti sucone och riko. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Har provat Leaf Green! Fast det var Japanskt text! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontus Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 är pokemon spel kul? vilket är roligast? ja det e det jag tycker att sapphire e bäst men det e nästan ingen skilnad på ruby och sapphire föresten balt namn du har du vegeto du läser också dragon ball va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg