Zorro Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 jaa, jag tycker silver, guld ele crystal=) (har itte dem andra förstås...) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryu Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 jag tycker pokémon spelen är bra men de är för barnsliga för att spelas av en fullvuxen 13 åring vadå fullvuxen 13 åring.. Man ska va FJORTON då är man vuxen :visslar: Pokémon spelen var kul ända till en skitunge radera mina sparningar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 clasikerna är bäst röd/blå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linnea Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Hm...Gul eller Silver/Guld... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donald Duck Genius Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 jag tycker ruby eller sapphire!!! :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 §1.13 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg