PussyCat Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 var skiträdd för den där hårbollen i mumintrollen när jag var yngre, så det får bli den XD Håller med. Och kanske Bolibompadraken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Jag var rädd för hunden i pellesvanslös, när den gick som julkallender. Sen var jag rädd för tomten XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Subzero Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Jag var rädd för monstrerna i Scooby Doo. Palla j*vla bög mumintroll, f*n vad gay! Tönt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Jag var rädd för monstrerna i Scooby Doo. Palla j*vla bög mumintroll, f*n vad gay! Där sa du nåt...Var också rädd för spökena :D Tror jag drömde mardrömmar om dom också :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 30 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Jag var rädd för monstrerna i Scooby Doo. Palla j*vla bög mumintroll, f*n vad gay! I know :3 Men ....så har man ju läskige spöket laban :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Techno Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Jag har också alltid varit rädd för Morran. Men ingenting är läskigare än Frank i Donnie Darko! http://www.giornalisti.it/binarioloco/archives/Donnie_Darko_Bottom.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 ja var rädd för telletubies :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Molle_96 Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 morran i mumin trollen när ja va 4 år se dess har ja inte sett på det XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Scooby Doo - monstrerna, blev skitskraj när monstrena gömde sig och det var sådär läskig musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 (redigerat) Kom på en ny. Brock i pokémon tyckte jag var läskig när jag gick på dagis. Redigerat 2 Maj 2007 av Master_Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Abow när jag var liten var jag typ skit rädd för häxan i snövit hade sett den en gång sen slängde jag typ bort filmen och matade in en Sockerkaka i Vhs:en xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 ja var rädd för telletubies :D haha jag me ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.