BeerIsGoodForYo Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 hejsan, jag köper wow accounts till bra pris, bara skriv här vilkea gubbar och lvlar era gubbar är här så bestämmer vi ett pris. Köper till ett bra pris, skriv vad ni har för sorts wow, vilka gubbar + lvl och hur lång tid erat account är. Tex jag kan ge riktiga pengar, runescape gubbar m.m. kan ge jävligt mycke pengar för riktiga wow med minst 1måna speltid kvar + gubbe över lvl 10 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 scam, vad betalar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BeerIsGoodForYo Skrivet 28 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 beror helt på hur mycket speltid kvar + vilka gubbar och vilken lvl de är. om tex den har mer än 1månad spleltid kvar + en gubbe över lvl 13 så betalar jag runt 350kr ( kanske mera ) kom igen!ingen som vill sälja?! jag ger bea för accounten. 1 SOM VILL SÄLJA EN GUBBE KAN FÅ 150KRONOR EXTRA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 det luktar lite scam här.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BeerIsGoodForYo Skrivet 28 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 varje gång man försöker sälja/köpa blir man klallad för scammer eller potenciell scammer!! JAG ÄR INGEN SCAMMER FÖR I HELLVÄTTE!!! INGEN SOM VILLE SÄLJA? KAN GE ÖVER 800KR FÖR EN LVL 20 GUBBE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 eeeh, vet du vad www.blocket.se?är? TITTA DÄR INNAN DU FÖRSÖKER SCAMA OSS caps Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Beerisforyougood är lätt en scammer iallafall. Du har spammat ner hela runescape forumet med dins köpa sälj trådar och typ alla är scam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BeerIsGoodForYo Skrivet 29 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Nej de är de inte alls!!! min mage har inte äns blivit såld än... dessutom har jag tröttnat på rs.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 du får köpa min för 3000kr den är lvl 57 dwarf hunter server emerald dream 1månad kvar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BeerIsGoodForYo Skrivet 29 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 AA men vill veta mer info, så skirv ett personligt mess så pratar vi mera.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 här är min gubbe du ville ju se den youx.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BeerIsGoodForYo Skrivet 29 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Ingen mera som vill sälja?? kom igen nu asså, jag har 5 000 kr att spendera nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg