Gäst JohanFoppa Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 lol 1 år skiljer er åt, och du är knappast 19 >_> du är för omogen för att vara 19, jag menar, försöka scamma massa folk på pengar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BeerIsGoodForYo Skrivet 29 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Omogen? jo jag var lite omogen när man va i Högstadiet men jag e defenitivt 19år. Jag har f*n bil och lägenhet så håll käft om att jag är mindre än 19. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 19 åringar brukar inte skrika och svära sådär som du kör men så kanske du inte är som alla andra jag vet inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BeerIsGoodForYo Skrivet 30 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Börjar bli otålig, finns de verkligen ingen mer som vill sälja? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WowB Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Nope, inte till dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Jag skulle ha sålt till han men han ville ha lösenordet hela tiden.. först ville han se hur min gubbe såg ut.. sen så gjorde ja ett screenshot sen skulle han skicka pengar men då ville han bara ha mitt lösenord så han fick se va ja hade för grejor men då kunde ja inte göra ett screenshot det tjafa han & ja om i typ 2timmar så ja han e en scammer han vill ha lösenordet så han kan logga in å byta lösenord.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BeerIsGoodForYo Skrivet 30 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 screenshot på alla dina saker och DEAL! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nallen Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 e ni seriösa eller? han typ driver med er ni ba whinar "han e faktiskt scammer ><" , som om man inte ser de ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BeerIsGoodForYo Skrivet 30 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Jad driver?? Du lilleponken sluta komma här o kalla mig en scammer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 ifall du hadde varit seriös så hadde du inte fått, ''anfall'' eller liknande, du hadde bara skitit i alla som tracka dig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BeerIsGoodForYo Skrivet 30 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Jag är så på Gymnasiet oxå. Den Som säger de minsta störande om mig får jag Dampanfall på ( nästan ). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Oookej. Men eftersom du ser att nästan alla här tycker du är en scammer, varför lägger du inte bara ner det här? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg