oddy Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Haru hört talas om tradera, blocket eller? Detta är faktiskt ingen köp och sälj sajt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WowB Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Tror du att vi e så dumma ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BeerIsGoodForYo Skrivet 29 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 ingen? betalar bra pris. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Jag måste fråga varöfr anmälde nån mitt sista inlägg om man jämför med en dell andra inlägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BeerIsGoodForYo Skrivet 29 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 inte vet jag, men jag kan ju svaraa på den... ja har testat de dära sidorna men antingen vill de ha mer än de utsatt eller så scamamr dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Varför går du inte och köper ett nytt wow för 500kr och lvlar den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BeerIsGoodForYo Skrivet 29 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Orka lvla upp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Synd, då får du leva med det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Jag tror ju att alla scammar mer här och att många tror allt är scam här för det mesta brukar vara scam. På tradera kan man ju iallafall kola omdömen och skriva omdömen själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BeerIsGoodForYo Skrivet 29 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 ok fortsätt tro de du men jag scammar inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 aer dy saeker mr. BeerIsGoodForYo? f*n lär dig stava unge. och om du söker efter wow acc så är du nog på fel plats Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BeerIsGoodForYo Skrivet 29 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Jag kan stava + att jag är ingen j*vla unge, Du är ju en lillskit jämnfört med mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg