BeerIsGoodForYo Skrivet 30 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Jag lägger inte ner för att jag talar sanning. Vissa kanske tror de men så är de inte, så fort vissa personer ser sådana trådar kommer bar ett ord ur dem och de är: SCAMMER! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Gå in på blocket, vilket är en sida där man köper/säljer saker. Där lär du hitta vad du behöver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Varför köpa ett account? Man ska levla ett eget account och känna att det är ens eget. Att köpa ett account förstör hela spel glädjen <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Worthless Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Varför skulle jag vilja bli av med mitt account?! GE UPP DU ÄR GENOMSKÅDAD! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WowB Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Lvla upp en själv ! när du har köpt ett acc så kan du inte gå runt och skryta om att du e lvl 70 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Ingen mera som vill sälja?? kom igen nu asså, jag har 5 000 kr att spendera nu. 2000 = min 46 druid :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WowB Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Minst 9000kr = 20 lvl 1 x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 för 10 000kr i förväg så får du min 45 paladin med 0 sekunder playtime kvar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Jag lägger inte ner för att jag talar sanning. Vissa kanske tror de men så är de inte, så fort vissa personer ser sådana trådar kommer bar ett ord ur dem och de är: SCAMMER! men du är scammer ffs-_- vi kommer aldrig sälja ett skit till dig använd blocket eller ebay! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Bara för att han vill köpa så betyder det inte att han är en scammer idioter... Om han nu vill köpa och ni vill sälja så ska ni antagligen träffas vid nånstans? Och om det är så att han scammar er när ni träffas så är de bara att slå ner honom...? Det finns många som vill köpa wowacc, och han är bara en av dem antagligen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Hehe låt honom whina :D mesigt att inte lvla upp själv :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Alla har inte tiden och orken, det är inget fel med det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg