bladefinor Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 (redigerat) För att lägga in: Musik Filformat: .WMA, .MP3 Vart: "ms0:\PSP \MUSIC" eller "ms0:\MUSIC" Filmer Filformat: .MP4 Vart: "ms0:\MP_ROOT\100MNV01" eller "ms0:\VIDEOS" Spel Filformat: .ISO, .CSO Vart: "ms0:\ISO" Program eller mini-spel Filformat: (Detta behöver du inte bry dig om) Vart: "ms0:\PSP\GAME150" Om du inte har någon av mappen som står, så behöver du bara skapa den... Program/Hemsidor för PSP Filmer Vart: PSPVideo 9 Beskrivning: Där kan du konvertera dina filmer från datorn till PSP-format, och lägga in dom i PSP:t! Program eller mini-spel Vart: dl.qj.net Beskrivning: Där kan du ladda ner program eller mini-spel, som gör ditt PSP MYCKET roligare! OBS! För att använda eller spela spel/program eller mini-spel så MÅSTE du ha en Custom Firmware... T ex: Firmware 3.40 OE-A Hoppas den hjälper dig! Till Moderator eller Admin: Jag skulle vilja att ni klistrar den här tråden om den hjälper folk :D Redigerat 26 Maj 2007 av bladefinor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tofini Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 hur ska man lägg in nerdaddade spel till psp ? jag har nyligen köpt den,,,vet nästan inget.... kan nån snälla hjälpa mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 ja exakt liksom nerladdade saker funkar inte även fast jag lägger rätt o så. Fick en pokémon länk att visa sig men sen när jag tryckte på den så stod det: Corrupted Data :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 sånt får inte diskuteras på detta forumet så ni får leta reda på det själva finns massa sök på google eller nått Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fabban133 Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 sånt får inte diskuteras på detta forumet så ni får leta reda på det själva finns massa sök på google eller nått hallå herr ordningsman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razzweeman Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 hur ska man lägg in nerdaddade spel till psp ? jag har nyligen köpt den,,,vet nästan inget.... kan nån snälla hjälpa mig får vi vist, okej .iso och .cso kan vara olagligt men om du har gjort dem själv av dina egna köpta spel så är det lagligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 varför ska man inte bry sig om format på ett mini-spel? man kan väl inte spela .gif spel.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
payda Skrivet 17 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2007 men ner man har lagt in sina CSO/ISO spel i ISO mappen vart i psp menyn kan man spela spelet???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg