Hajen Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 (redigerat) Bloodscalp pwns all! Många svenskar där. Men det är även en hel del personer från ungern också. Och de där ungrarna ska alltid snacka sitt eget språk, men om du märker att de snackar ungerska (hungraian (hun) på engelska) så snacka svenska till dem! Då håller de käft och ber om förlåtelse, upprepa det enda tills de (om) snackat ungerska fem gånger då snackar du bara svenska ända tills de ber dig för allt de äger och har för att sluta. Eller så fortsätter du så under hela instancen. Många från ungern skyller även på att de inte kan englelska så bra men då är det bara att fråga såhär: "F*ck*ng noob why did you buy this fucking game when you cant speak the language, it's a english speaking game and it's made for english speaking people. So stop playing this game if you cant speak the only right language!". Redigerat 29 April 2007 av Hajen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sunstrider Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Själv lirar jag på Ragnaros, och de flesta människor jag möter är svenskar. Dock vet jag inte hur det är på andra servrar, har aldrig lirat på någon annan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Worthless Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 På lightnings blade pvp så finns det typ bara svenskar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Har alltid lirat på Frostmane och där e det asmånga svenskar. Det är nästan alltid nån inne på den servern. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg