Eric_H Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 När jag jobbar i flash och sparar en film, så händer något konstigt. När jag sedan kollar på filmen så är den pixlig, och ser inte alls likadan ut som den gjorde i Flash. Vet någon vad detta beror på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 (redigerat) Nej, jag har ungefär samma problem men mina filmer blir inte pixliga som jag vill ha det :/ Men är du säker på att du inte har lägsta kvalité? Redigerat 30 April 2007 av Bisuta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 1 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Japp, har tagit den bästa kvaliten men den är fortfarande ganska pixlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 Beror på hur stor den är när den spelas upp, om du väljer Publish istället för Export så ska det även sparas en html-fil när du sparar filmen. Öppnar du den filen så borde den spelas upp i rätt storlek och då inte vara pixlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.