pollenallergi Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Nån som vart på nån skoj klassresa å var? Jag va på Gotland i 5an å ska te Skottland nu i vår Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 jag går i femman.men vi haråkt itll borås o badat.sen åkt skridskor.vi ahrt itne åkt så speciellt långt bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 jag går i femman.men vi haråkt itll borås o badat.sen åkt skridskor.vi ahrt itne åkt så speciellt långt bort. Det är väl utflykt inte klassresa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
@lex Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Jag var på klassresa en gång i trean och en gång i sexan. I trean åkte vi "Hälsingland runt" och var lite här och där i Hälsingland. I sexan åkte vi till Östersund (vilket var väldigt kul, eftersom att sexorna i vår skola hade åkt till Göteborg på alla klassresor i 8 år eller nåt sånt...). Det var jättekul, båda två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 typ vi har vatt på ölandsdjurpark 3 gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 vi har bara varit på Liseberg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 vi har bara varit på Liseberg... jaja, vi har vart på gröna lund 2 gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 våran skola har inte råd med klassresor..., sen så får vi inte betala själva... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 trunks,vilken klass går du i som får åka till skottland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Nån som vart på nån skoj klassresa å var? Jag va på Gotland i 5an å ska te Skottland nu i vår hur gör ni för att få ihop pengar för att åka så långt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 VIssa skolor är miljonärer, vissa är inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Zion,du ahde varit på Liseberg wn gång med skolan.jag bor i gbg och vi har iten varit där nån gång :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.