Slasktratt Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Laserdoom..men bara med killiarna, tjejerna hittade väl på något annat tantigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 jag skulle gärna vilja åka till laserdoom!! verkar häftigt! fast ingen av lärarna vill göra det... :( :( tråkmånsar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Åk till CombatZone istället. Det är Sof Air Gun krig. En gng fick jag inn en fullträff på en kille, jag träffade han på pungen, två dagar senare hadde vi gympa och jag såg han i duschen, han hadde en röd fläck där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 var han sur på dig efteråt då ele? säkert en dum fråga men.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Nej, inte. Efter som jag sköt med sniper, jag skulle träffa en annan kille men han "offrett" stod ivägen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Vi ska snart åka till Romme! Men jag ska inte följa med när ska ni åka till romme Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Vi samlar pengar från 3:an till 6:an ok på slutet av 6:an ska vi åka på klassresa LÅÅÅNGT BORT ! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 (scream @ 11/03-2004 06:35:19) Vi ska snart åka till Romme! Men jag ska inte följa med när ska ni åka till romme kan heartless svara på min fråga ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Är det någon som har varit på läger i Töllsjö.Jga vara där i sexan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.