WowB Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Hej, nu vill jag lira wow med några för i den servern jag e i så e de typ ingen svensk. Jag blir uttråkad så jag vill lira med med nån elr några :rambo: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Worthless Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Du kan alltid lira med mej på Kharazan(horde) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XeizTeN Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Vill också lira med nån Om nån vill så kan vi börja på en realm som vi inte spelat förut sen lvl tillsamans och så Låter lite barnligt men kul iaf :) skriv om nån vill Så fall horde :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Worthless Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Xeizten vi kan lira på gripens fun realm xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vomiteye Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Någon som spelar Alliance på Deathwing eller Horde på Stormreaver? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 LOL! min horde kompis lirar på deathwing och min andra kompis(alliance) lirar på stormreaver XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WowB Skrivet 2 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Men säg om nån vill lira med mig på en server bara föutom sånna där funserver o sånt skit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 yey alla på fuska.se gör en horde på en särskild server :D skriv upp här! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Horde? Aldrig i livet, blir ett helt annat spel, ett ursulelt sådant. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XeizTeN Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Xade vi kan spela Horde så ska du få se lite orcs XD och trolls nedå men du kan ju testa horde på nån realm med mig så kan vi spela ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vomiteye Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 LOL! min horde kompis lirar på deathwing och min andra kompis(alliance) lirar på stormreaver XD HAHA Vilken lvl på Stormreaver? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WowB Skrivet 3 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Men asså jag vill testa horde o lira med nån annan jag har typ ingen o spela på den servern jag e i med min ally. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg