PussyCat Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Fast man måste lägga upp musikfilen på Internet för att kunna lägga upp den i pressen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 De flesta låtar och ljud finns redan på Internet så det är bara länka till nån sida som har det ljudet. Som jag har gjort i min press. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 najs =D Skall pröva omedelbums Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Så snällt :)! Undrar om jag orkar prova det nångång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 Det är tydligen julafton här på fuska :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 När vände du på din kalender sist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 4 bilder, 2 videos och 1 ljud ingår numera för från grunden. Så se till att uppdatera era presentationer och lägg upp någon kul video från Youtube eller liknande på er presentation. Nytt är även att det numera inte längre behövs FuskaVIP för att se sina ranker. För att se dina ranker så gå in på din presentation och tryck på Mina ranker. Och jag som la ut tusentals FM :P Mycket bra detta, känns roligare att satsa mer på presentationen nu ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.