ShitBreakSean Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 (redigerat) Jag har kört Last Chaos ett tag nu och jag tycker att det är riktigt roligt faktiskt, det liknar WoW, några skilnader är att det är betydligt mindre, men hyfsat stort ändå, och så är det gratis, några likheter är att man levlar sin character, utför quests... Det skulle vara kul om vi kunde göra en Fuska guild. Spelet finns att ladda ner här: http://lastchaos.aeriagames.com/download Jag återkommer med namnet på servern jag spelar på. Servern heter Cariae 1 och ligger i Server group Cariae. Redigerat 30 April 2007 av ShitBreakSean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denkan Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 om grafiken är som på screenshotsen e jag med, ska testa det i kväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 2 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 nice ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denkan Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 tog 20 timmar att ladda hem så det blir nog inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 2 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Shit, 20 timmar, för mig tog det bara typ 4-5 timmar, jag som trodde jag hade dåligt internet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 spelar också det ibland(lvl10 :D ) men kör inte samma server som du och btw det tog 1h för mig att ladda ner :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Spelade det men slutade i lv 3 pga allt lagg och dålig spel känsla, det tog ca 2-3 timmar för mig att ladda ner det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.