Sharzor Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Jag har satt mig in och försöka göra egna banor till Warcraft. Att göra banan är inga problem men det finns mycket saker jag inte vet tex hur jag får triggers att fungera som jag vill. Jag undrar om det finns en guide till det någonstans, det spelar ingen roll om den är på svenska lr engelska. Tänkte mest på att kunna göra banor som Hero Wars tower wars osv.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Worthless Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Google is your best friend, after me ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 30 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Dont belive you. ;P Hittade den efter att gått igenom blizzards sida lite ^^" Är det någon som gör Warcraft maps här på fuska? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 Försökte en gång det gick åt he***** Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 5 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Haha, man måste ha en lång ledig stund om man ska kunna göra en bra map. Någon som vet vart man kan ladda ner nya ljud? Hittar det ingenstans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Jag gör maps ibland.. Brukar inte bli de bästa, men.. Nog för att göra mig nöjd. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg