Black Shadow Skrivet 5 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Xade, håller med dig dina argument har helt och hållet överväldigat mig :) ska göra som du säger. Du sa du har fist weapon vilka då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Specializera dig inte i swords föränn du har Blinkstrike.. :P - Att vara PvE speccad med en Rogue är inte ett måste.. Du kan faktist skada bra utan. själv är jag hemorrhage med http://www.thottbot.com/i28392 i Main-hand. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 6 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 (redigerat) Är inte så mycket för fist weapons, men om jag fick drop på Illidan Stormrages fist weapons så kanske :lol: Håller på och pvp farmar lite grann, ska ha ett par pics ur setet ( Shoulders, gloves, pants ) och de två svärden. Tjaa vad kan man mer säga... vill ha combat spec eftersom det var länge jag använde den och vill ha 2 svärd nu istället för dagger. Tycker inte det är dåligt även om jag vart dagger rogue ett tag nu. EDIT. Om jag spelar 4h om dagen någon som har en aning hur långt det tar att få 80k honor? Jag menar, vilket BG är bäst för att få honor och hur ska man spela i den då? Redigerat 6 Maj 2007 av Black Shadow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 EoTs, Hmm.. 4h per dag, runt 1,5k honor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 6 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 När jag kör AB / WSG kan jag få 2k honor, fick 2.4k igår... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Då måste du kört mer än 4h? Så mycket kan inte ens jag få. >_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 6 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Körde runt 4h inte mer, tillochmed mindre, runt 3,7h eller npt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Spela Alterac Valley, man får lätt mest honor där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 skaffa inte pvp vapnena! spara honoren till lvl 70, då är det iaf värt att köpa dom, i lvl 65 får du ring of blood questet och i lvl 66 durn the hungerer questet, och där har du vapen som du kan behålla ett bra tag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 6 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Ska skaffa de vapnen eftersom jag blir trött på att bara questa vill köra pvp då och då :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg