ThePunisher Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Tjo. Ibland kommer jag inte på på vissa sidor, och jag kan inte göra ett skit på freewebs längre, för det kommer hela tiden upp en fönster som säger att man har massa virus på datorn, och man måste installera SystemDocotr (Ibland heter det DriveCleaner ^^) för att ta bort dom. Och ingen är väll så dum så att man går på nått sånt, så jag klickar på kryss, men likt förbannat så kommer man till deras dumma hemsida. Så jag klickar på bakåt-knappen, och tänker fortsätta med det jag gjorte på freewebs, men då komemr den upp igen, igen, igen och igen. Den ger sig bara inte =/ Nån som vet vad jag ska göra för att slippa domhär irriterande pop-up fönsterna? =/ PS. Jag har en pop-up blockerare :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 (redigerat) Det är nån spyware, tror jag, prova att ladda ner Spybot. Redigerat 1 Maj 2007 av CheatCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Men är det Spyware när det bara kmr upp på Freewebs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 För mig brukar det funka när jag rensat cookies. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stewie Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 för mej är det likadant, fast det är spylocked eller trojan som kommer upp hela tiden och säger typ "warning! you have a virus!! alert!", den ändrar min startsida och lägger till ikoner på skrivbordet och det kommer upp pop-ups hela tiden och även ikoner som blinkar nere i högra hörnet där klockan är! hjälp! det funkade inte att ta bort cookies och spybot, kan man lita på det? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Hatar sånna där sk*t saker... har fått sånna ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 (redigerat) för mej är det likadant, fast det är spylocked eller trojan som kommer upp hela tiden och säger typ "warning! you have a virus!! alert!", den ändrar min startsida och lägger till ikoner på skrivbordet och det kommer upp pop-ups hela tiden och även ikoner som blinkar nere i högra hörnet där klockan är! hjälp! det funkade inte att ta bort cookies och spybot, kan man lita på det? :unsure: Om det inte fungerade med Spybot, måste du ha ett virus i datorn, prova med Ad-Aware och ladda sen ner AVG Free. Hoppas att det fungerar. Redigerat 2 Maj 2007 av CheatCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.