Worthless Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Jag har sett nåra bunny-jumpa det ser helsjysst ut, Jag vill åxo kunna det... Men det finns ett problem :blink: ! Hur gör man? :meddum: /tack på förhand Jag kan nästan strafe jumpa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Tänkte precis göra en ny topic om detta men nu hittade jag din ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robin276 Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 Bunny jump är ett fusk använd det inte du kan bli avstäng direkt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kimzky Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 (redigerat) Bunny jump är ett fusk använd det inte du kan bli avstäng direkt Skriv det i notepad, spara som "hopp.cfg" och lägg in filen i cstrike mappen, därefter skriv du "exec hopp.cfg" utan " i consolen, sedan är det bara att hoppa! :D Redigerat 9 Maj 2007 av kimzky Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 Bunny jump är ett fusk använd det inte du kan bli avstäng direkt funkar inte för mig :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 bind "space" "+3" -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Worthless Skrivet 4 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 w00t? betstämm er! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg