Dante Skrivet 13 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Du ska gå till Dona´s hus och prata med henne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Komet Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 du går till han som sitter länst fram och till vänster så frågar han vart man vill åka och du veljer du var får man den dredje dressen jag vet att den är i djose templet men hur får man den Jag klarade det och bara så du vet så är det inte så man gör! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dante Skrivet 26 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 okej! kör du på att få mkt procent? jag gör det! började igår! har typ 86%! vilka dressspheres har du? Jag har alla utom Mascot och Lady Luck Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 (redigerat) Om ni har problem med att hitta alla saker och dresspheres, kan ni alltid köpa "Final Fantasy X-2 Ultimate cheats". det är en Cd där man B.la får lära sig(Yuna, Rikku och Paine) Al Bhed (?), Få alla saker, Få oändligt med HP och Få oändligt med MP. Jag vet inte var den finns att köpa(kanske... :rolleyes: ), men den är otroligt bra att ha (om man gillar att fuska). Redigerat 7 April 2004 av quisties Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSwat Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 (redigerat) jag har komit till ett ställe där en har stulit en sphere av Yuna och när man har komit in i hennes hus så ska jag göra overdrive på tre saker men hittar bara 2 och 3 men inte 1 vars är den?? Redigerat 7 April 2004 av MrSwat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seymour Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Tja! Jag bara undrar, Hur slutar Final Fantasy X-2? Skulle gärna villa veta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 Tja! Jag bara undrar, Hur slutar Final Fantasy X-2? Skulle gärna villa veta. Det är omöjligt att svara på eftersom det finns flera olika slut. Beroende på hur mycket och vad du klarat får du ett speciellt slut. Har du klarat allt får du bästa slutet (enligt de flesta). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seymour Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Tja jag bara undrar hur slutar ff x-2 om man tar 100 % eller mindre? Skulle gärna villa veta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simsar Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 jag undrar om det e lätt med trenna om man bara har en cat nip+ alla i lvl 70.... orkade inte göra via innfinto(osäker på stavning) slutade nämligen på våning 46 , tror jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 me det spelet fick jag för en vecka sen jag klarade ut det efter 3timmar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg