camilla_021 Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Skrivet 1 Maj 2007 Jag behöver hjälp nu igen.. Haha.. Jag har kommit dit där man fått en bil som man målat osv. Sen kommer man till ett ställe där man ska vara i takt med musiken med hjälp av pilarna. Frågan är, är det BARA pilarna man ska använda? För ingenting händer, får inte ett enda poäng när jag använder pilarna fastän jag trycker samtidigt som dom är i ringarna :s Blir snart förbannad. Haha. Gjort om samma uppdrag 5 ggr utan att något händer. Nåt funkar ju inte..
Cornificius Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Skrivet 1 Maj 2007 Det är siffrorna längst åt höger, 8, 4, 2, och 6.
camilla_021 Skrivet 1 Maj 2007 Författare Rapport Skrivet 1 Maj 2007 TACK! äntligen :) men ska man göra innan ringen, eller när pilarna ÄR i ringen? jag har gjort precis när dom kommer in i ringen, men det verkar bli "bad" ändå :s
nizze10 Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Skrivet 1 Maj 2007 TACK! äntligen :) men ska man göra innan ringen, eller när pilarna ÄR i ringen? jag har gjort precis när dom kommer in i ringen, men det verkar bli "bad" ändå :s Det uppdraget är lätt och ganska roligt :P
Zantera Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Skrivet 1 Maj 2007 Det krävs precision, hade problem med det först, men när man hittar rytmen är det inte svårt. Följ bara musiken. :)
nizze10 Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Skrivet 1 Maj 2007 Det krävs precision, hade problem med det först, men när man hittar rytmen är det inte svårt. Följ bara musiken. :) Jepp, samma här jag visste inte hur man styrde först :P
TheCheater Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Skrivet 1 Maj 2007 Jupp, musiken hjälper en mycket, synd att musiken suger! :cool: ;: Uppdraget är roligt, men lite väl Amerikansk tycker man väl. "Pimpa", och "Low Ride"... ja det räcker, snart blir man väl Amerikan bara att spela GTA SA???????? :lol: Lunarstorm.bmp
Cyper Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Skrivet 3 Maj 2007 TACK! äntligen :) men ska man göra innan ringen, eller när pilarna ÄR i ringen? jag har gjort precis när dom kommer in i ringen, men det verkar bli "bad" ändå :s Det Handlar mycket om precision. Du bör klicka då den är någon milimeter utanför ringen.
nizze10 Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Skrivet 3 Maj 2007 Jupp, musiken hjälper en mycket, synd att musiken suger! :cool: ;: Uppdraget är roligt, men lite väl Amerikansk tycker man väl. "Pimpa", och "Low Ride"... ja det räcker, snart blir man väl Amerikan bara att spela GTA SA???????? :lol: Syns att man inte kunde ha Rdaio-X o.s.v
Bldo Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Skrivet 8 Maj 2007 :blink: Om spelet inte laggar nånting är det bäst när pilen är I ringen, och inte vidrör ringen någonstans, vilket den gör när den "nästan är i ringen" :cool:
Rekommendera inlägg