Gallardo Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 (redigerat) Jag håller på med mitt seriösare '' lekteam '' på Ruby och jag vet inte vem jag ska välja av dessa två : Sceptile @ Leftovers Nature : Modest Crunch Leech Seed OR Detect OR Toxic Leaf Blade Dragon Claw ( Och ) Breloom @ Leftovers OR Choice Band Nature : Adament Focus Punch Spore Sludge Bomb Substitute Som sagt, säg gärna vilken av dem ni tkr är bäst. Kommentera också om ni tkr jag borde ändra någonting i Move Set'en. Redigerat 2 Maj 2007 av Gallardo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 sceptile Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Jag håller på med mitt seriösare '' lekteam '' på Ruby och jag vet inte vem jag ska välja av dessa två : Sceptile @ Leftovers Nature : Modest Crunch Leech Seed OR Detect OR Toxic Leaf Blade Dragon Claw ( Och ) Breloom @ Leftovers OR Choice Band Nature : Adament Focus Punch Spore Sludge Bomb Substitute Som sagt, säg gärna vilken av dem ni tkr är bäst. Kommentera också om ni tkr jag borde ändra någonting i Move Set'en. Sceptile Ändra Leech Seed,Toxic eller detect till mega eller giga drain Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Sceptile. Av Leech Seed, Detect och Toxic ska du välja Toxic. Men ärligt talat verkar alla dina attacker lite för offensiva. Byt gärna ut Crunch mot Double Team. Detta för attackkombinationen Double Team+Toxic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gallardo Skrivet 6 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 (redigerat) Jag vet, men det är lite utav meningen. Breloom är en Sub/Spore Puncher och Sceptile en Special Sweeper. Men tack för tipset, den combon kommer jag använda i NetBattle på min Shuckle. Redigerat 6 Maj 2007 av Gallardo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JackGBG Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Jag håller på med mitt seriösare '' lekteam '' på Ruby och jag vet inte vem jag ska välja av dessa två : Sceptile @ Leftovers Nature : Modest Crunch Leech Seed OR Detect OR Toxic Leaf Blade Dragon Claw ( Och ) Breloom @ Leftovers OR Choice Band Nature : Adament Focus Punch Spore Sludge Bomb Substitute Som sagt, säg gärna vilken av dem ni tkr är bäst. Kommentera också om ni tkr jag borde ändra någonting i Move Set'en. breloom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Breloom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gallardo Skrivet 20 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 3 - 2 till Sceptile. Antar att det blir han. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 3 - 2 till Sceptile. Antar att det blir han. :) det blir bra, Sceptile är oxå grym :) Det är bara att jag är förtjust i Spore-Focus Punch :P Men jag tycker att du ska ha Lech Seed på din sceptile, för om du har leftovers och lech seed varje runda får du riktigt mycket liv tillbaks :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gallardo Skrivet 21 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 (redigerat) Jag håller med dig Umbreon_Moon, jag gillar också SporePunchers men det var bara det att jag är i stort behov av en Special Sweeper. :) Leech Seed + Leftovers = Nice :P ( Jag kommer snart skriva ner hela mitt team ) Redigerat 21 Maj 2007 av Gallardo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg