klister92 Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Som rubriken säger : Bäst och sämst med wii Skriv eran åsikt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Det bästa är typ att man kan röra sig. Det sämsta... hmm... Ibland måste man sikta mot grejen som tar emot signalerna e nog det dåligaste annars vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 jag tycker nästan allt är bra förutom att kontrollen funkar lite halvdåligt till vissa spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 det bra är att den är smidig och det sämsta är att om man råkar tappa den en gång i golvet så funka den dåligt och med karatespel så måste man ha dosorna som naruto :glare: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 bra: kul att typ köra spel som boxning dåligt: kontrollerna är helt cp på typ golf för den känner typ inte hur hårt man slår. när ska folk lära sig att konsoler inte är till för att bli kastade mot golvet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 Jao, de e ju kul att röra sig och liknande.. Men, rätt så jobbigt att byta batteri i kontrollerna hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 Nästan allt är bra, förutom att det inte finns så många bra spel till den änny Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 Bra fråga, jag tror att det är deras fantasi kantroller som gör så att konsolen sålde hur bra som helst i vintras. (Jag känner en kille som beställde en innan relasen, fick den för nån månad sen.) Det sämsta är ju grafiken, men den är ju inte så pass dålig heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.