Gäst Soffan Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Nu har jag skrivit hur man gör is Häftigt :DKAn du några fler såna där text effekter dragonfire?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Silver Star: Nej jag kan den inte i svenska. Metall text: 1.Ny bild, vit bakgrund 2.Skriv nåt 3.Högerklicka på textlayern och välj blending options. 4.Tryck på Bevel and Emboss 5.Tryck på Satin och ändra färgen till en mörkgrå nans 6.Tryck på Stroke och ändra det till 1 pixlar och en ljusgrå nyans 7. Filter>Sketch>Chrome och lek lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Men jag fattar inte.nu skrev du oite på engelska och lite på svensaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Texten kan du förstora om du tar Transform också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Silver Star: Nej jag kan den inte i svenska. Metall text: 1.Ny bild, vit bakgrund 2.Skriv nåt 3.Högerklicka på textlayern och välj blending options. 4.Tryck på Bevel and Emboss 5.Tryck på Satin och ändra färgen till en mörkgrå nans 6.Tryck på Stroke och ändra det till 1 pixlar och en ljusgrå nyans 7. Filter>Sketch>Chrome och lek lite Tack så mycket!Finns det en sdia med sånt här?? Skulle gärna vilja ha mera men jag kan ju inte tjata på dig lr hur :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 good-tutorials finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Typ eld. 1. Skapa en ny bild och gör bakgrunden till svart. 2. Gör din text. 3. Gå in på layer och klicka på flaten image. 4. Gå in på filters och välj wind välj från right eller left. 5. Gå in på samma som 5. fast välj från det hållet du inte valde ifrån förra gången. 6. Gå in på images och välj rotate canvas och välj 90 ccw. 7. Gå in på filter och välj wind och gör åt left eller right. 8. Gör wind åt det hållet du inte gjorde förut. 9. Ta Ctrl och +. 10. gå in på filter och ta gaussian blur och ta 2. 11. Gå in på distort och välj ripple. 12. Gå in på images och sen mode och ta grayscale. 13. Gå in på images och sen mode och ta indexed color. 14. Gå in på images och sen mode och ta color table och ta body black. 15. Tryck Ctrl och -. 16.Gå in på images och ta rotate canvas och välj 90 CW. så här blir den: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/Min_guide_bild.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wolwerine Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Typ eld. 1. Skapa en ny bild och gör bakgrunden till svart. 2. Gör din text. 3. Gå in på layer och klicka på flaten image. 4. Gå in på filters och välj wind välj från right eller left. 5. Gå in på samma som 5. fast välj från det hållet du inte valde ifrån förra gången. 6. Gå in på images och välj rotate canvas och välj 90 ccw. 7. Gå in på filter och välj wind och gör åt left eller right. 8. Gör wind åt det hållet du inte gjorde förut. 9. Ta Ctrl och +. 10. gå in på filter och ta gaussian blur och ta 2. 11. Gå in på distort och välj ripple. 12. Gå in på images och sen mode och ta grayscale. 13. Gå in på images och sen mode och ta indexed color. 14. Gå in på images och sen mode och ta color table och ta body black. 15. Tryck Ctrl och -. 16.Gå in på images och ta rotate canvas och välj 90 CW. så här blir den: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/Min_guide_bild.gif Häftigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Typ eld. 1. Skapa en ny bild och gör bakgrunden till svart. 2. Gör din text. 3. Gå in på layer och klicka på flaten image. 4. Gå in på filters och välj wind välj från right eller left. 5. Gå in på samma som 5. fast välj från det hållet du inte valde ifrån förra gången. 6. Gå in på images och välj rotate canvas och välj 90 ccw. 7. Gå in på filter och välj wind och gör åt left eller right. 8. Gör wind åt det hållet du inte gjorde förut. 9. Ta Ctrl och +. 10. gå in på filter och ta gaussian blur och ta 2. 11. Gå in på distort och välj ripple. 12. Gå in på images och sen mode och ta grayscale. 13. Gå in på images och sen mode och ta indexed color. 14. Gå in på images och sen mode och ta color table och ta body black. 15. Tryck Ctrl och -. 16.Gå in på images och ta rotate canvas och välj 90 CW. så här blir den: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/Min_guide_bild.gif Väldigt bra Kimen :DOch så kan man ändra bakrunden också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Jaja men det var bara en visnings bild :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Jaja men det var bara en visnings bild :P Ja jag vet men den var ändå bra!Jag kan inte fixa några bra bakrundsbilder! Bara blixtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.