Vixxec Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Någon som vet ett bra skjutspel som är fritt som gta typ? Jag har presis köpt Just Cause och jag älskar varje minut av det. Men snart så skulle jag köpa ett nytt. Nån som vet ngt bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Molle_96 Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Driver 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 3 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 men det måstefunka till xbox360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 Saints Row. Det äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 Crackdown, har bara prövat det men jag ahr läst en recension också och det ska vara mycket stort och mycket frihet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 Crackdown, har bara prövat det men jag ahr läst en recension också och det ska vara mycket stort och mycket frihet. Mm, det är ganska kul en stund i SP, tar dock slut så fort. *knäpper med fingrarna* Co-op online kan man dock aldrig tröttna på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Om du gillar GTA måste du köpa Crackdown som nästan är som GTA fast med steroider! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Saints row!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Crackdown, har bara prövat det men jag ahr läst en recension också och det ska vara mycket stort och mycket frihet. Vixxec ville ha frihet, därför tipsade jag honom om Crackdown. Bara för att du inte tycker att det är så roligt betyder inte att han inte heller gillar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foley Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 han skrev faktist att det var kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 (redigerat) Saints row äger :cool: Redigerat 7 Maj 2007 av Eldir Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.