sajmon Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 nån som vet ifall man kan få ett sånt där tauren totem vapen som vissa npc har? vore coolt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 Man kan inte ha den stora modellen men en liten model som är ett enhandat vapen. I instancen zul'farrak som ligger i tanaris och från första bossen så droppar den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Worthless Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 totem? :s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 (redigerat) http://de.wowguru.com/db_images/races/7.jpg Ett sådant totem som Tauren Malen bär på axeln tror jag han menar. Redigerat 5 Maj 2007 av Boffaroffe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sajmon Skrivet 6 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 precis. jag tror faktiskt att jag har sett ett sånt vapen som man kan använda på thottbot för ett tag sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Worthless Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 värsta bazzokan! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 värsta bazzokan! :D :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Onödig tråd, leder till spam. Låser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg