Rullis Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 Jag tror det kommer "mini mod" efter "småkändis"! Mini mod e det iaf inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 Eller att den sista rankingen får man välja själv så kan man typ köpa nåt för 300 så kan man byta det om det är fjantigt det är typ som byta ranking fast att de ärr bara de som ska på riktigt gå upp en rank och så är det mycket billigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 (redigerat) jaha ursäkta nu fattade jag vad du mena... Redigerat 17 Mars 2004 av Zorro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Borde finnas någon på 3200 inlägg vad jag tror! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 jag tror att det finns det iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 den enda nackdelen med att ha ranker och kunna samla poäng är det det blir så många onödiga inlägg... jag tycker osså om rankerna och poängen, fast det finns ju ett varningssystem, så onödiga inlägg vågar ju nästan ingen sej på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.