Dark Ifrit Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Jag tycker man skulle kunna ta bort poäng systemet och rankerna. De leder till mera spamm och annat... eller iaf rankerna skulle kunna försvinna... ingen som egentligen som bryr sig om dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 jo det är många som bryr sig om rankerna, det är ju rätt kul att med ranker och poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Jag måste säga att jag bryr mig om rankerna, jag vet inte varför igentligen.. I början struntade jag i det då struntade jag i poängen också.. Men av någon lustig anledning känner jag det här "vill ha" suget efter mycket poäng och hög rank.. Ganska fånigt igentligen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Kanske de men man skulle slippa allt spamm och sånt. Ta Tobbis t.ex, han håller på så för att kunna få rank högre och mera poäng. (Fredligt sagt alltså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 (redigerat) Det blir lätt så.. I början skrev jag ett inlägg lite då och då.. Men nu jagar jag inlägg.. Då blir det lätt att dom inte är så genomtänkta.. (Som detta inlägget..) Redigerat 16 Mars 2004 av j0hn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Men allvarligt, fuska.se skulle inte ha så många användare om det inte var för poängen. Jag bryr mej inte om poängen och är här för att det är kul! JAg e nog en av de få med 900 inlägg+ som inte har någon varning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Jag fick min första varning vid 1000.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 nej, det börjar med 100 så blir man nybörjare, sen dubblar man det, 200 alltså, så blir du stabil och sen dubblar man det så blir man über fuskare etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 MEn agj vill veta vad som blir nästa rank om det blir nån!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StriD Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 snart e ja nybörjare :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 Jag tror det kommer "mini mod" efter "småkändis"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 Men allvarligt, fuska.se skulle inte ha så många användare om det inte var för poängen. Jag bryr mej inte om poängen och är här för att det är kul! JAg e nog en av de få med 900 inlägg+ som inte har någon varning.. Och jag en av dom med 1000+ utan varning! :)Och har aldrig använt Varningskort. Annars tycker jag också att "#6 Småkändis" borde bytas, skulle hellre vilja ha kvar samma rank som jag har nu när jag kommer att gå upp. Kanske skulle man införa ett system så att man kan välja i sin profil vilken rank man vill använda, från den man har nu och nedåt, men för att själva rankingen ändå ska ligga kvar så ändras inte nummret utan bara texten. Man skulle te.x kunna ha "#6 Elite Gamer" istället för "#5 Elite Gamer". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.