Mosa1nagant Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Tja, jag är level 30 och vart ska jag levla nu? Säg inte STV jag blir bara gankad där... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 STV är egentligen rekommenderat...men aja...arathi highlands.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 åker du inte till STV så kan du räkna med att vara kvar på 30-35 ett rejält långt tag ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WowB Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Ett tips e ju STV men istället kan du ju köra instance om du inte vill vara i stv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 STV är det bästa stället, men gå in först på 32-33 om du vill få ut mest XP. Tills dess Arathi Highlands, Duskwood, Wetlands, Hillsbrad Foothills och Alterac Mountains (finns lvl 30 quest i de områderna också). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 5 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Ok, men en av mina polare säger att man blir gankad hela tiden i STV, men jag går dit level 32. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 stv är ju svin kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Stv e väldigt roligt. Min kompis o jag brukar döda hordes där. Vi e 35 o 36. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Åhh vilka minnen. På min ~ 60 rogue brukar jag ganka folk prexis utanför booty bay och gurubashi arena. Ja! man blir gankad där. pallar ni inte bli gankade så Spela inte på PvP server!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WowB Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 (redigerat) Black shadow helt rätt ;D Redigerat 5 Maj 2007 av WowB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Desolace.. Stranglethorn efter det. Så mycket blir man väll int gankad där? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 ¨dra te stv det enda rätta xD men om du inte vill de kan du ju fråga gmates lr kompisar om dom kan boosta dig genom 30-40 :P kommer gå lite segare då kanske men enda sättet jag vet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg