Fredrik89 Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Jag va och köpte spiderman 3 idag, tycker det inte är så jättestor skillnad på själva spelandet om man jämför med 2:an. Men visst bättre grafik o lite extra saker finns det allt. Och det bästa är nog att spelet är längre än 2:an som man klarade ut lite för fort. Så ni som har köpt spelet, va tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Köper inte film spel och det här spelet fick en usel recension utav gamereactor.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik89 Skrivet 6 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Man kan ju gå gå på vad andra tycker, det är ju du som ska spela spelet. Det är ju inte nån annan som ska spela det åt dig, man ska skaffa en egen uppfattning av spel tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Jag tänker inte betala 600kr för ett spel som flera andra tycker är tråkigt bara för att jag ska kunna säga att jag har testat det och tycker der är tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Jag va och köpte spiderman 3 idag, tycker det inte är så jättestor skillnad på själva spelandet om man jämför med 2:an. Men visst bättre grafik o lite extra saker finns det allt. Och det bästa är nog att spelet är längre än 2:an som man klarade ut lite för fort. Så ni som har köpt spelet, va tycker ni? if it isn't broken, don't fix it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 (redigerat) Jag va och köpte spiderman 3 idag, tycker det inte är så jättestor skillnad på själva spelandet om man jämför med 2:an. Men visst bättre grafik o lite extra saker finns det allt. Och det bästa är nog att spelet är längre än 2:an som man klarade ut lite för fort. Så ni som har köpt spelet, va tycker ni? Det suger !!!!!!!! Du msåte ha allt det här för att det inte ska suga :/ Minimal system requirements (OMG): * CPU: Pentium 4/Athlon XP or better * CPU Speed: 2.8 GHz * System: RAM 1 GB for Windows 2000/XP or 1.5 GB for Windows Vista * Operating System: English version of Microsoft® Windows® 2000/XP/Vista * Video Card: 100% DirectX® 9.0c-compliant AGP/PCIe 256 MB onboard memory hardware T&L-capable video card with Shader Model 3.0 support and the latest drivers (NVIDIA GeForce 7300 GT+ / ATI Radeon X1300+) * Free Disk Space 6 GB of uncompressed hard disk space (plus 600 MB for the Windows swap file) jag har allt men mina syrror har samma data så dom har min och pappas kort och vi har X800 series det är bra för spel och så men inte för nya spel :S Jag ska be min pappa att vi får den nya korten Om du inte har det så står där uppe så blir din skärm helt svart du måste starta om dator genom att hålla din start knapp på PC och sen släppa när det stängs av sen vänta 2 - 3 sec så går det att hålla på med PC igen :angry: :angry: :angry: Ändrat av sgt_Denis 09:41 OBS admin kan du flytta det här inlägget till pc ??? glömde :/ Redigerat 7 Maj 2007 av Sgt_Denis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 Går inte att flytta enskilda inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 det suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Tja igen jag ska säga att spidermanen är bra för Xbox360 men jag klarade det för 2 dagar utan fusk (finns inte fusk åt det) Så köp det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 jag klara det på 2 dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.