Hoppa till innehåll

Spiderman 3


Fredrik89

Rekommendera inlägg

Jag va och köpte spiderman 3 idag, tycker det inte är så jättestor skillnad på själva spelandet om man jämför med 2:an. Men visst bättre grafik o lite extra saker finns det allt. Och det bästa är nog att spelet är längre än 2:an som man klarade ut lite för fort.

 

Så ni som har köpt spelet, va tycker ni?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag va och köpte spiderman 3 idag, tycker det inte är så jättestor skillnad på själva spelandet om man jämför med 2:an. Men visst bättre grafik o lite extra saker finns det allt. Och det bästa är nog att spelet är längre än 2:an som man klarade ut lite för fort.

 

Så ni som har köpt spelet, va tycker ni?

 

 

if it isn't broken, don't fix it.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag va och köpte spiderman 3 idag, tycker det inte är så jättestor skillnad på själva spelandet om man jämför med 2:an. Men visst bättre grafik o lite extra saker finns det allt. Och det bästa är nog att spelet är längre än 2:an som man klarade ut lite för fort.

 

Så ni som har köpt spelet, va tycker ni?

 

 

Det suger !!!!!!!! Du msåte ha allt det här för att det inte ska suga :/

 

Minimal system requirements (OMG):

 

* CPU: Pentium 4/Athlon XP or better

* CPU Speed: 2.8 GHz

* System: RAM 1 GB for Windows 2000/XP or 1.5 GB for Windows Vista

* Operating System: English version of Microsoft® Windows® 2000/XP/Vista

* Video Card: 100% DirectX® 9.0c-compliant AGP/PCIe 256 MB onboard memory hardware T&L-capable video card with Shader Model 3.0 support and the latest drivers (NVIDIA GeForce 7300 GT+ / ATI Radeon X1300+)

* Free Disk Space 6 GB of uncompressed hard disk space (plus 600 MB for the Windows swap file)

 

jag har allt men mina syrror har samma data så dom har min och pappas kort och vi har X800 series det är bra för spel och så men inte för nya spel :S

 

Jag ska be min pappa att vi får den nya korten

 

Om du inte har det så står där uppe så blir din skärm helt svart du måste starta om dator genom att hålla din start knapp på PC och sen släppa när det stängs av sen vänta 2 - 3 sec så går det att hålla på med PC igen :angry: :angry: :angry:

 

Ändrat av sgt_Denis 09:41

 

OBS admin kan du flytta det här inlägget till pc ??? glömde :/

Redigerat av Sgt_Denis
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...