Garone Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 När jag försöker logga in på WoW-Europe forumet så står det bara "Login Error".. Det går att logga in på WoW och Account-magnement och allt.. Bara just forumet som inte funkar.. Något som vet vad som har hänt? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 Samma sak för mig =O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 (redigerat) Fungerar fint för mig, kontakta Blizzard om du vill att det ska funka . . . Redigerat 7 Maj 2007 av Mosa1NaganT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Har exakt samma problem, har länge försökt kunna skriva där men har inte fungerat. Det står att jag inte har några aktiva characters eller något sådant. Men jag spelar ju på mina 70's varje dag. Mycket märkligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Hadde samma problem innan, men dock så när ja köpte nytt prepaid så funkade det för mej,,, men WoWsidan är alltid lite bugig och laggig, hehe. (sorry om detta räknas som spam) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 World Of Warcraft sidan har alltid något mysko i sig, särskillt forumet då det laggar sönder eftersom det är cirka etttusen personer inloggade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Men har ni valt vilken char som ska visas som ava? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 logga in med ditt första password som du gjorde..det brukar funka...om du t.ex har nytt password så ska du logga in med det första du hadde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 testa uppdatera sidan, använd alla dina password, om inget funkar så får du kontakta blizzard . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg