Hoppa till innehåll

Vad Ska Man Göra


SlimShady
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har kryssat för i inställningar att blockera pop-up, men nu har de börjat komma upp av sig själv. Varför? O vad kan jag göra att förhindra detta?? Jag har firefox, men ibland e det Internet explorer som kommer upp.. har aldrig sett sånt förut... :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror att du har fått en trojan i datorn. De är jättesvåra att ta bort, det enda som typ hjälper är att formatera om datorn, om ens det fungerar... Jag skälv har ingen aning hur man tar bort den, sök på google efter delete och det namn som står på popupsen eller nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Google verktygs fält tar väl bort Pop Up..??

Det funkar för mej.

 

Hohoho, Google verktygsfält. Den var bra.

 

Nämen du, har du Anti-Virus program? Scanna med den, Anti-SPyware programmen. Hittar den ett namn så kan du gå in på www.symantec.se eller några andra Anti-Virus hemsidor och där kan du tanka ned ett program (Helt lagligt, helt gratis) som förgör Trojanen eller vad det du nu har.

Testa att tömma Webbhistoriken i din Internet Explorer samt Mozilla Firefox.

 

Lycka till

 

Annars är det bara att Formatera datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Google verktygs fält tar väl bort Pop Up..??

Det funkar för mej.

 

Om du skulle läsa vad jag har skrivit så skulle du ha sett att jag redan har ad-aware o sånt... Då skulle du verkligen kunna hjälpa mig o tipsa om sånt som jag redan vet.... :meddum:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Troligen en Trojan virus, mitt tips är att du borde ringa till någon "kundservice?" och fråga, det kan vara vad som helst men enligt dina förklaringar spårar jag det iaf till en trojan , vill helst att ha mer info :) ?

Redigerat av Tomato
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...