Eldir Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Jag är osäker om jag ska speca om mig till restor eller om jag ska ha kvar feral, Jag är i lvl 52 och tänker köra instands hela tiden och inte Qsta.. så vad tycker ni Restor eller Feral? :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Helt klart Feral, det blir mycket lättare att questa och grinda om du är feral druid. Det går ochså dubbelt så snabbt än att vara resto <_< Fast å andra sidan behövs Restoration druids i instance.. Som helare. Fast jag skulle säga Feralcombat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Mycket lätt fråga, om jag vetvilken roll du har i instancer? Offtank? Feral DPS? Caster DPS? Healer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Helt klart Feral, det blir mycket lättare att questa och grinda om du är feral druid. Det går ochså dubbelt så snabbt än att vara resto <_< Fast å andra sidan behövs Restoration druids i instance.. Som helare. Fast jag skulle säga Feralcombat. Men han sa ju att han inte skulle questa... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 balance äger i inctance/questing/pvp eller vad du vill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 Lätt resto om du ska köra instancer, mkt lättare ett hitta grp för dt mesta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 Helt klart Feral, det blir mycket lättare att questa och grinda om du är feral druid. Det går ochså dubbelt så snabbt än att vara resto <_< Fast å andra sidan behövs Restoration druids i instance.. Som helare. Fast jag skulle säga Feralcombat. Lol skrev fel, var du ändå tvungen att påpeka det? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 10 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 så ni tycker att jag ska vara feral och få 50% att jag kan vara med i en grupp eller restor där det är 100% ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg