Eldir Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Skrivet 8 Maj 2007 Jag är osäker om jag ska speca om mig till restor eller om jag ska ha kvar feral, Jag är i lvl 52 och tänker köra instands hela tiden och inte Qsta.. så vad tycker ni Restor eller Feral? :medieval:
Fuzioner Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Skrivet 8 Maj 2007 Helt klart Feral, det blir mycket lättare att questa och grinda om du är feral druid. Det går ochså dubbelt så snabbt än att vara resto <_< Fast å andra sidan behövs Restoration druids i instance.. Som helare. Fast jag skulle säga Feralcombat.
Black Shadow Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Skrivet 8 Maj 2007 Mycket lätt fråga, om jag vetvilken roll du har i instancer? Offtank? Feral DPS? Caster DPS? Healer?
Guggo Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Skrivet 8 Maj 2007 Helt klart Feral, det blir mycket lättare att questa och grinda om du är feral druid. Det går ochså dubbelt så snabbt än att vara resto <_< Fast å andra sidan behövs Restoration druids i instance.. Som helare. Fast jag skulle säga Feralcombat. Men han sa ju att han inte skulle questa...
hyldran0 Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Skrivet 8 Maj 2007 balance äger i inctance/questing/pvp eller vad du vill
Agito Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Skrivet 9 Maj 2007 Lätt resto om du ska köra instancer, mkt lättare ett hitta grp för dt mesta
Fuzioner Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Skrivet 9 Maj 2007 Helt klart Feral, det blir mycket lättare att questa och grinda om du är feral druid. Det går ochså dubbelt så snabbt än att vara resto <_< Fast å andra sidan behövs Restoration druids i instance.. Som helare. Fast jag skulle säga Feralcombat. Lol skrev fel, var du ändå tvungen att påpeka det? <_<
Eldir Skrivet 10 Maj 2007 Författare Rapport Skrivet 10 Maj 2007 så ni tycker att jag ska vara feral och få 50% att jag kan vara med i en grupp eller restor där det är 100% ?
Rekommendera inlägg