ELF Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 Jag tror att mamsen har råkat ställa om något i Windows. För i menyerna i program så är det vit bakgrund på orden. Detta är ej i submenyerna. Jag har kollat i (Egenskaper för bildskärm => Avancerat), men hittar inte inställningen för det. Var kan man ställa om detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 (redigerat) Fin font! Du väljer Menyrad i den listan och väljer en grön och fin bakgrund istället. D v s: Egenskaper för bildskärm > Utseende > Avanserat ^ Menyrad | Färg 1 Du vet vad det ligger, men jag sa det bara till de som har och kommer att ha liknande problem i framtiden. Redigerat 11 Maj 2007 av CheatCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 11 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 Det funkade att ändra. Tack, men jag tänkte inte när jag skrev. Det är som på bilden men även submenyerna är vitfärgade. Det ska de vara, men när man ändrar menyfärgen så ändrar man på hela menyns bakgrundsfärg. Inte bara den som syns när menyn inte är utvecklad. (Dåligt programmerat :angry: ) För menyraden ska vara grå/brun och menyn ska vara vit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.