Wave Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 En video av Mr Jukes, där han visar ett och annat från Halo 3 multiplayer (gammalt material, inte samma som i Halo 3 Public Betan) Bungie studios - Mr Jukes Betalicious Länken till VIDEON finns längst ner på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 Men jag längtar ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 (redigerat) Kolla in den här sidan: http://xbox360.ign.com/articles/787/787729p1.html IGN har redan fått börja spela Betan. Bra film, Laser Cat FTW Redigerat 12 Maj 2007 av xpliT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 13 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Kolla in den här sidan: http://xbox360.ign.com/articles/787/787729p1.html IGN har redan fått börja spela Betan. Bra film, Laser Cat FTW Så sant som det är sagt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Jag vill ha det spelet, det släpps den 26 sepember (dreglar redan efter den) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_Winner Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Jaa. Han använder typ bara Spartan laser. Fegt. Men cool video. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 Fegt? Man måste ha skills för att kunna använda den efter som den måste ladda upp först. Jag har sett filmer där det är killar som inte är lika bra på Halo 3 som försöker använda den och det är helt annan sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 22 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2007 Halo 3 beta har ju kommit nu, har det . men man måste boka eller köpa spelet Crackdown där får man inbjudan, fast man kan bara köra 3 st online banor men ändå as bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.