Mosa1nagant Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 När jag försöker logga in på wow så fastnar den på Autican(nåt sånt)*stavning*, när jag går på deras sida så står det att deras Certifikat har gått ut... Vad ska jag göra? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 Sånt har hänt mig förr, jag har bara väntat. Ibland blir det fel =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 Är du stressad ? Vänta ett tag så ska du se att det går :) ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 11 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 Nu funkar det, jag blev lite rädd bara... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 Haha, oroa dig inte den kommer komma snart igen :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 Om det skulle hänga sig på Authenticating eller något annat, antingen mejla blizzard www.wow-europe.com starta om wow, starta om datorn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg