Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

jag vill byta mitt cs account mot ett wow account med en lvl 40 + hällst med tbc på accet :) hällst mount på gubben också :)

Ifall ni vill byta skriv ett svar i gb eller adda : tawan_257@hotmail.com

Redigerat av Mattiz
Skrivet

Haha, ditt kostar ungefär 100kr det du vill ha (pre-paid card inräknat) ca 1500kr , jäääääääs nice deal man !

ett ord: LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Gäst RoxZ
Skrivet

looooooooool ett acc värt 100 spän för ett wow acc 40+... looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool

Gäst Bisuta
Skrivet

jag vill byta mitt cs account mot ett wow account med en lvl 40 + hällst med tbc på accet :) hällst mount på gubben också :)

Ifall ni vill byta skriv ett svar i gb eller adda : tawan_257@hotmail.com

Jak vil hällst intä bütta mäd dejj!

Den här tråden är lika dum som din stavning.

Skrivet

Vad är det för fel på en del människor här på fuska.se? ta det lungt va, passar det inte att följa reglerna så skriv på ett annat forum.

Skrivet

Vad är det för fel på en del människor här på fuska.se? ta det lungt va, passar det inte att följa reglerna så skriv på ett annat forum.

vem bröt mot nån regel här ?
Skrivet

Onödigt spam? men, dock Mattiz Kan dt bli väldigt svårt att byta ett wow acc mot ett cs 1.6? eftersom du kanske är vac bannad och då är ditt acc helt värdelöst, och eftersom ett wow acc antagligen är kasnke mycket mer värd, så du får nog betala nått emellan skulle ja tro..

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...