Mattiz Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 (redigerat) jag vill byta mitt cs account mot ett wow account med en lvl 40 + hällst med tbc på accet :) hällst mount på gubben också :) Ifall ni vill byta skriv ett svar i gb eller adda : [email protected] Redigerat 11 Maj 2007 av Mattiz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 Vadför skulle man göra en ny tråd...? >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mattiz Skrivet 11 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 (redigerat) Men bara om nån vill byta ska skriva ^^ Redigerat 11 Maj 2007 av Mattiz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 ett ord: LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 Haha, ditt kostar ungefär 100kr det du vill ha (pre-paid card inräknat) ca 1500kr , jäääääääs nice deal man ! ett ord: LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 looooooooool ett acc värt 100 spän för ett wow acc 40+... looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 jag vill byta mitt cs account mot ett wow account med en lvl 40 + hällst med tbc på accet :) hällst mount på gubben också :) Ifall ni vill byta skriv ett svar i gb eller adda : [email protected] Jak vil hällst intä bütta mäd dejj! Den här tråden är lika dum som din stavning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 Lol är inget ord.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 Lol är inget ord.... nä du har rätt det är tre ord Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Asgard Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Vad är det för fel på en del människor här på fuska.se? ta det lungt va, passar det inte att följa reglerna så skriv på ett annat forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Vad är det för fel på en del människor här på fuska.se? ta det lungt va, passar det inte att följa reglerna så skriv på ett annat forum. vem bröt mot nån regel här ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 Onödigt spam? men, dock Mattiz Kan dt bli väldigt svårt att byta ett wow acc mot ett cs 1.6? eftersom du kanske är vac bannad och då är ditt acc helt värdelöst, och eftersom ett wow acc antagligen är kasnke mycket mer värd, så du får nog betala nått emellan skulle ja tro.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg