Brongatonga Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 Min far kom nyss hem från kina och tog med sig 4 Pokémon spel som visade sig vara hel konstiga. Dem heter iaf: Pokémon Naranja Version Pokémon Pearla Version Pokémon Arcoiris Version Pokémon Shinygold Version Har ni några fakespel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 Nope, kan du berätta lite om dom du har? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 12 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 Jaaa på 2 Verisioner så börjar de som på Ruby/Sapphire man flyttar till stan i en lastbil... sen har jag inte spelat vidare på dem spelen :P. På shinygold så är det precis som på PKMN Gold/Silver fast med FireRed Grafik :D en dröm som blivit sann, man börjar som på vanliga guld och samma Pkmn är med har dock inte spelat mer än till första gymmet. Och en verision är Äcklig för spelet startar med att man åker Zepelinare och har med sig en Pikachu. Man går runt på massa öar o skit.. Jag ska ta o spela Igenom alla spel lite mera och återkomma med Info specielt om den med Zepelinaren :P.. Kom på att jag har ett Emerald som man inte kan ta SAVE på ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Pokémon Gold grejen med Fire Red grafiken låter coolt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Skickar du en av dom te mig i brev? ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 NEIN! Jag vill ha dem :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 13 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 http://www.youtube.com/watch?v=7tNh_OnBQRs Där har ni en film på ShinyGold Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 http://www.youtube.com/watch?v=7tNh_OnBQRs Där har ni en film på ShinyGold Om det ändå kunde komma till Sverige... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 Vad jag har hört är ShinyGold en hack... Aja, den verkar ganska bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfSand Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 http://www.youtube.com/watch?v=7tNh_OnBQRs Där har ni en film på ShinyGold f*n vad coolt. just det kom till sverige shinygold :P :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 15 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 :cool: Trevligt att ni gillar de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 ladda ner en emulator och det spelet då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg