27Caramele Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 min kusin har ett fake spel men jag vet inte vad det heter men man kan gå snett (asså, att man inte bara kan gå uppåt, vänster, höger och neråt) och så har man alla sina pokemon gående bakom sig. man kan också hoppa ner från klippor och sånt. det är fakeade pokemon också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 ladda ner en emulator och det spelet då. Håll tyst om sådant där. Akta dig för 1.3. Iallafall kom jag på nu att en gammal kompis hade ett spel som hette Pokémon Jade. Riktigt sjukt var det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 Pokemon Jade och Pokemon Diamond (som är olika versioner av varandra) har jag testat, riktigt idiotiskt spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 en emulator är inte olagligt att ha och iochmed att shiny gold är ett hack så är det enda grejen nästan att göra för att få tag på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Emulatorer är kanske inte olagliga, men ROMS som man måste ha för att spela är olagliga, om man inte har spelet på riktigt. Och om det nu är det enda sättet att få tag på det, så är det i princip omöjligt att ha det i verkligheten. A, men nog snackat om ROMS. Jag har för mej att jag har testat en engelsk version av Pokémon Naranja av en kompis, Pokémon Orange. Fy fasen vad dåligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Vänta. Jag har en falsk version av pokémon Guld på GBC. Köpte den på Kanrieöarna ^^, Fick 6 Charizards som bara kunde Pay-Day. Fast sen gick spelet sönder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 (redigerat) Har ett fake ruby där alla pokemon och allt annat heter en massa knäppa grejer och när man kommer till gymmet i Fortree city laggar det så fort man klarar gymledaren så det är typ omöjligt att klara ut det (fast det kanske rättar till sig om man kastar det i golvet, hehe) Redigerat 8 Juli 2007 av GreyLavender Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 20 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 Jsg börjar tro att Shiny Gold är ett riktigt framtida spel för man kan byta från det till Fire Red med vanlig link cable :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 är det nån som vet om man kan använda pokemon firered koder till pokemon shinygold? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 Det är ju ett hack som dom skapat med fire red och leaf green och i kina där det finns så mkt piratspel så säljer dom det säkert men just den versionen kommer nog inte hit men kanske i fratiden nintendo gör en egen version. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 22 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2007 Jag har en buggversion eller inte, men det är Gold..Den cpade när jag tappade det ner för en trappa med 40trappsteg, men ontopic nu. Jag kan bara fånga Missingno's nu :( jag har en chikorita lvl 12...och det går inte o starta om :( det e helt buggat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 22 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2007 Det är ju ett hack som dom skapat med fire red och leaf green och i kina där det finns så mkt piratspel så säljer dom det säkert men just den versionen kommer nog inte hit men kanske i fratiden nintendo gör en egen version. hmmm vet inte hur jag ska tolka de men jag tar det som ett "ja"(har testat) sen vill jag bara rätta dig lite ShinyGold är en hackad version av BARA Fire Red och INTE av Leaf Green...laddade ner pach-filen och den fuka BARA till fire red(testa även den på leaf green och emerald) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg