Hoppa till innehåll

Fake Verisioner

Rekommendera inlägg

min kusin har ett fake spel men jag vet inte vad det heter men man kan gå snett (asså, att man inte bara kan gå uppåt, vänster, höger och neråt) och så har man alla sina pokemon gående bakom sig. man kan också hoppa ner från klippor och sånt. det är fakeade pokemon också

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 70
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Emulatorer är kanske inte olagliga, men ROMS som man måste ha för att spela är olagliga, om man inte har spelet på riktigt.

Och om det nu är det enda sättet att få tag på det, så är det i princip omöjligt att ha det i verkligheten.

A, men nog snackat om ROMS.

Jag har för mej att jag har testat en engelsk version av Pokémon Naranja av en kompis, Pokémon Orange.

Fy fasen vad dåligt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har ett fake ruby där alla pokemon och allt annat heter en massa knäppa grejer och när man kommer till gymmet i Fortree city laggar det så fort man klarar gymledaren så det är typ omöjligt att klara ut det (fast det kanske rättar till sig om man kastar det i golvet, hehe)

Redigerat av GreyLavender
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ju ett hack som dom skapat med fire red och leaf green och i kina där det finns så mkt piratspel så säljer dom det säkert men just den versionen kommer nog inte hit men kanske i fratiden nintendo gör en egen version.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har en buggversion eller inte, men det är Gold..Den cpade när jag tappade det ner för en trappa med 40trappsteg, men ontopic nu.

Jag kan bara fånga Missingno's nu :( jag har en chikorita lvl 12...och det går inte o starta om :( det e helt buggat

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ju ett hack som dom skapat med fire red och leaf green och i kina där det finns så mkt piratspel så säljer dom det säkert men just den versionen kommer nog inte hit men kanske i fratiden nintendo gör en egen version.

hmmm vet inte hur jag ska tolka de men jag tar det som ett "ja"(har testat)

sen vill jag bara rätta dig lite ShinyGold är en hackad version av BARA Fire Red och INTE av Leaf Green...laddade ner pach-filen och den fuka BARA till fire red(testa även den på leaf green och emerald)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...