Katt Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 Nu får det var nog! Jag är trött att framstå som en idiotisk nybörjare i MSN, så jag frågar er: 1. Hur Citerar man vad nån annan har sagt på MSN? 2. Och hur får man snabbt Samma Inställningar, typ visningbild, namn och meddelande (den gråa texten), som man brukar ha / hadde sist på en annan dator? Bådera SKA gå, eftersom jag har sett det själv. Det känns lite fel att fråga om saker som säkert alla kan, eller kan ta reda på hur lätt som helst. Men bättre det än att gå ovetandes resten av sitt liv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 Svar på 2an, du går in i inställningar och kollar runt lite ;) Lovar att du kommer hitta det snabb om du anstränger dig... Svar på 1an, hur menar du citera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 1. Markera texten å tryck "Ctrl"+"C"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 13 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 (redigerat) 1. Nej, liksom så att det står XYZÅÄÖ skrev: Bla, bla, bla... Jag har sett andra göra det, men jag vet inte hur de gjorde det. 2. Kolla runt :\... Är det "Min offentliga profil"? Jag suger värkligen på det här... - _ - ' Redigerat 13 Maj 2007 av CheatCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst errror Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 1. Det är väl bara att kopiera allt personen skrev med texten ovanför? Varje gång man skriver står det ju t.ex.: Gunnar skrev: tjenamors! om du kopierar texten ovanför det personen skrev så får du ju med texten "Gunnar skrev" Va det så du menade? Eller menade du så att det blir som en quote-ruta? :S 2. Om du använder senaste windows live messenger så blir det samma inställningar automatsikt (tror jag, använder inte det programmet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 25 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Tvåan lyckades jag lösa! Det bara liksom blir så automatiskt... Det här med citat kan nog bara en person i hela världen göra. Jag tror det stod "[namn] sa:" i annat teckensnitt, i det som "[namn] säger" står i. Och sen meddelandet under i en annan font. Det var inget "[namn] säger:" över "[namn] sa:". Och personen vägrar säga hur man gör det! :cry: Snälla, om nån kan det, säg hur man gör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.