Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 vem tycker ni ska vinna jag tycker madeline Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 carro eller juan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Har iten kanal 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Stefan eller Foffo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 carro eller juan carro kommer absolut inte vinna :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 why? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Stefan eller Foffo Foffo har ju gått ut....igen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 (redigerat) why?För att carro har gått ut :angry:Carro gick ut imorse men nu är hon tillbaka vad konstigt tycker jag :huh: Redigerat 28 Februari 2004 av Bigbrother Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 det ända som är bra i bigbrother är när dom har sex! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 =P jassssså du? ja, Olivier ligger ganska bra till nu men jag vet inte riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 <_< Tittar inte på skitprogramet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 vem tycker ni ska vinna jag tycker madelineVem är madeline ?Jag kan inte säga att jag har sett någon som är en direkt värdig vinnare.. Årets big brother har inte varit så bra hittils.. Bara en massa pakter och fusk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.