Bldo Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 Är jag den enda som inte gillar öststatsmusik? :blink: Hade alla haft "min smak" hade The Ark vunnit, ingen var väl "bättre" än de?! :huh: Så du tyckte på allvar att Serbien hade bättre bidrag (musik+uppträdande) än vad vi i Sverige skickade? :blink: Suck . . . :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 (redigerat) f*n heller... Grekland var det bästa och sen kom Moldavien. ja håller med grekland och spanien var bäst jag tyckte serbien sög för f*n :evil: Redigerat 17 Maj 2007 av jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Helt fel låt vann, Serbien var ju sämst (kallar dom för Särbien). Bäst var The Ark och Finland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Efter att ha lyssnat på Serbiens bidrag ett par gånger till, finner jag att den låten faktiskt är väldigt bra, även om jag inte fattar vad hon sjunger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reger Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Helt fel låt vann, Serbien var ju sämst (kallar dom för Särbien). Bäst var The Ark och Finland. Håller med om att Finland var bra, men Serbien vann helt rättvist, alla var enade. Serbien fick minst en poäng av alla länder... Sedan kan man diskutera om 2-10 placeringar var rättvisa... Där var det bara öststater som man inte ens förstod varför de deltog... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.