yoadee Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Har redan ett Gf 1 men funderar på att köpa ett 3 när det är så billigt men jag väntar tills efter sommaren får höjd måndaspeng snart me så allt blir bara bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Kan du inte fixa så att man kan uppgradera sitt forum med SMS också? Jag har reda ett Gf som jag gärna skulle köpa till fler platser till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 (redigerat) dedär va en smart ide tycker jag Salzalada . köpa 200 mera platser för kanske 40 kr eller nå :D Najsigt.....Lätt att jag köper ett eget gruppforum.....Man blir väl MOD i sitt egna forum? :blink: om man köper med fuskamynt - nej Om man köper med kr - ja/nej det står om man blir det eller inte. Beror på vilket paket man köper tror jag. Redigerat 21 Maj 2007 av OneDream Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 Du blir moderator på vilken du än köper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.