w4nkarN Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Varför e alltid Fynhörnan i affären slut? Och kan inte affären ha alla saker fulla hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Fyndhörnan är slut eftersom folk vill köpa saker billigt. Vad ville du ha för svar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Men om "affären" skulle haft fullt av alla saker hela tiden skulle värdet för några saker försvinna som T.ex. Hjul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 14 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 Jag sitter och kan glo på Hjul när det står 0.0 veckor kvar sen trycker jag upp affären igen då är den slut !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 Fyndhörnan är slut eftersom folk vill köpa saker billigt. Vad ville du ha för svar? Jag tror att han tycker att den fylls på alldelles för sällan. Allt i fyndhörnan är ju nästan alltid slut. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 Brukar aldrig kolla där för att jag alltid vet att det är slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 14 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 Fyll på 1 gång i veckan istället för 1 gång i månaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 Men vem bryr sig egentligen. Är du beroende av det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pedemaster Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 jag håller med. Allting är nästan alltid slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 Ja folk är väll på den som häkar när det kommer in något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 16 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 Påfyllning: Okänt så står det alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 Påfyllning: Okänt så står det alltid Det är ju det som är meningen om man vet när föremålet ska komma lite billigare i fyndhörnan så kan man ju sitta uppe hela kvällen och uppdatera sönder webbläsaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.